Re: problemy z drukarka

Autor: Andrzej (andrzej_i_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 04 Apr 2004 - 14:17:49 MET DST

Użytkownik "Andrzej" <andre_81_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
>
> Mam maly problem:
> drukarka HP deskjet 3820 powitala mnie dzis dosc smiesznym komunikatem:
>
> "Blad mechanizmu - kosz pojemnikow z tuszem nie moze sie przesuwac"
>
> ale nie tyle tresc tego obwieszczenia mnie dotknela, ile fakt ze istotnie
> wozek nie chce sie przesuwac i z drukowania nici.
> Wobec tego pograzony w smutku zadaje sobie (no i przede wszystkim komus,
kto
> wie co zrobic) pytanie: co z tym fantem zrobic, zeby bylo dobrze?
> [...]

witam

mam dokladnie ten sam prolem
znam jeszce 2 ludzi, ktorym to sie stalo
tuz po terminie warancyjnym
naprawa w autoryzowanym serwisie - nawet 340 zl jak mi pan powiedzial - za
okolo 280 mozna sprawic sobie nowa
ale zadzwonilem do innego serwisu - rowniez autryzowanego i pan powiedzial,
ze jak poszly czujniki, to zamknie sie to w kwocie 100 zl, a jak elektronika
to 200 zl

pozdrawiam

andrzej