problemy z drukarka

Autor: Andrzej (andre_81_at_o2.pl)
Data: Sat 03 Apr 2004 - 21:25:27 MET DST

Witam!

Mam maly problem:
drukarka HP deskjet 3820 powitala mnie dzis dosc smiesznym komunikatem:

"Blad mechanizmu - kosz pojemnikow z tuszem nie moze sie przesuwac"

ale nie tyle tresc tego obwieszczenia mnie dotknela, ile fakt ze istotnie
wozek nie chce sie przesuwac i z drukowania nici.
Wobec tego pograzony w smutku zadaje sobie (no i przede wszystkim komus, kto
wie co zrobic) pytanie: co z tym fantem zrobic, zeby bylo dobrze?
Czy oplaca sie taka drukarke zaniesc do serwisu (dodam ze okres gwarancji
minal bezpowrotnie)?
Jakie sa koszty napraw pogwarancyjnych w serwisie?
A moze da to sie naprawic domowym sposobem i ktos wie jak to uczynic?
Z gory dziekuje za rade.

Pozdrawiam...
Andrzej Borkowski