Pytanie odnosnie nero

Autor: Nemi (nemezis79no_spam_at_op.pl)
Data: Sun 04 Apr 2004 - 11:48:32 MET DST

Witam,

    Mam takie pytanie (nie wiem czy trafilam na odpowiednia grupe): robiac
codziennie backupy danego programu chce aby ten backup nagrywal sie na
plytke w programie nero. Chcialabym zeby wszytsko odbywalo sie
automatycznie. WIem jak ustawic zeby sie nero wlaczal o danej porze, ale nie
wiem jak ustawic zeby nagrywal dane pliki?? czy ktos ma jakis pomysl, moz
eto banalne ale ja poczatkuje a chcialabym wiedziec jak to ustawic. Prosze o
pomoc.

Pozdrawiam,

Nemi