Re: Pytanie odnosnie nero

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Sun 04 Apr 2004 - 12:15:15 MET DST

> Mam takie pytanie (nie wiem czy trafilam na odpowiednia grupe): robiac
> codziennie backupy danego programu chce aby ten backup nagrywal sie na
> plytke w programie nero. Chcialabym zeby wszytsko odbywalo sie
> automatycznie. WIem jak ustawic zeby sie nero wlaczal o danej porze, ale
nie
> wiem jak ustawic zeby nagrywal dane pliki?? czy ktos ma jakis pomysl, moz
> eto banalne ale ja poczatkuje a chcialabym wiedziec jak to ustawic. Prosze
> pomoc.

Jest to banalnie proste, ale chyba temat troszke na inna grupe ...

Wystarczy, ze wczesniej zrobisz na plytce RW multisesje i nie znamkniesz tej
plyty.
Przy nastepnym nagrywaniu dajesz:
- kontynuacja dysku z multisesja
- odswiez kompilacje automatycznie
  - zastap pliki w kompilacji
     - data plikow albo wielkosc
- dodaj nowe pliki do kompilacji

I teraz komp sprawdza czy pliki wczesniej nagrane zmienily swoja wielkosc
albo
date. Jezeli do danego katalogu zostaly dodane nowe pliki beda dograne
do plytki ...