radeon 345 tv out problem

Autor: mops (mops_at_gold.pl)
Data: Sun 04 Apr 2004 - 00:19:52 MET DST

Witam serdecznie;

Ostatnio kupilem laptopa hp/comapq 9010 ktory ma karte im345 czy jakos
tak.
Zachcialo mi sie obejrzec film na tv podlaczanym przez tv-out.

Jako ze nie dali dziady w komplecie kabla to wykorzystalem kabel ktory
mialem (4 bolce po stronie karty - zdaje sie ze ze stacjonarnego geforca
4mx400). W laptopiku mam 7 bolcow ale kabel pasowal.
No i oczywiscie dupa bo jakzesz by inaczej. Laptop nie widzi podlaczonego
sprzetu i nic sie na tv nie wyswietla. Cudowalem mocno podlaczajac na tv
pod s-vhs i scarta i nic. zero.

Jak tego cholernego rupiecia zmusic do wyswietlania obrazu na tv? wie
ktos? bedze wdzieczny za porady.

Z pozdro
Mops