Re: Problem z serwisem!

Autor: Michał (michalt4_at_wp.pl)
Data: Sat 03 Apr 2004 - 20:48:08 MET DST

> Nie podoba mi sie to napiecie 11,49V ... proponuje to zmierzyc miernikiem
> jakims i powiedziec jakie sa wahania tego napiecia ... jak na chieftec'a to
> raczej dziwne zachowanie ... moj ma tendencje do wyzszych jak nizszych
> napiec ...
>
> W ostatecznosci jak juz nic nie wymyslisz to wez swojego procka i przetestuj
> na innej plycie glownej i wtedy bedzie mozna przyjamniej powiedziec, ze to
> nie
> on sie "przypalil" ... bo wysokie temperatury nie sa dobre ani dla niego ani
> dla
> [...]

Sprawdzałem miernikiem i mam napięcie ~11,52(+/-0,02)V. Co do testowania
na innej płycie, to na razie nie mam gdzie, a w serwisie, też nie miali
żadnej płyty obsługującej ten procesor, ani procesora który
obsługiwała by moja płyta. Hmmm w jaki inny sposób mógłbym
sprawdzić wadliwość procesora lub płyty, może jakiś program,
którego wynik nie podlegałby dyskusji? W prime95, jak widać było na
screenie, nie przeszedł nawet minuty testu za drugim razem, a za
pierwszym razem też za dobrze mu nie poszło. Czy te napięcie 11,5
świadczy, że zasilacz jest wadliwy?