Re: Problem z serwisem!

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Sat 03 Apr 2004 - 19:16:08 MET DST

> Zasilacz mam Chieftec'a 360W ATX-1136H, grafikę GF4 MX440, w starym
> zestawie nie miałem problemu z nią. Co do napięć to można je
> podejrzeć tutaj: http://free.of.pl/s/sc/1.gif (~35kB :)

Nie podoba mi sie to napiecie 11,49V ... proponuje to zmierzyc miernikiem
jakims i powiedziec jakie sa wahania tego napiecia ... jak na chieftec'a to
raczej dziwne zachowanie ... moj ma tendencje do wyzszych jak nizszych
napiec ...

W ostatecznosci jak juz nic nie wymyslisz to wez swojego procka i przetestuj
na innej plycie glownej i wtedy bedzie mozna przyjamniej powiedziec, ze to
nie
on sie "przypalil" ... bo wysokie temperatury nie sa dobre ani dla niego ani
dla
plyty glownej ...