Re: Zasilacz 250W + Athlon 0,18.

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Sat 03 Apr 2004 - 19:28:39 MET DST

> Bez przesady, mam XP 1.8 , który działał z no name-owym zasilaczem 200 W
> 1,5 roku, wymieniłem na tracera 550W dopiero po zakupie karty FW
> bo miałem resety przy zgrywaniu filmów. Przedtem ciągnął 80 GB, 40 GB,
> CD,CD-RW, GF 400MX.

Mowie jak bylo ... zalezy na jaki trafisz ... a co do karty FW to ona
niewiele
pradu akurat wciaga wiec zasilacz pracowal na granicy smierci ...:)
Nawet jakbys nie dokladal tej karty to i tak bys mial resety przy
wykorzystaniu
na raz wiekszosci z urzadzen jakie tam wpakowales ... jest jeszcze taka
sprawa jak napiecia ... to, ze cos dziala nie znaczy, ze jest dobrze ...