Re: jaki zasilacz (chieftek czy modekom)

Autor: Teo (tee9o_at_interia.pl)
Data: Sat 03 Apr 2004 - 17:20:17 MET DST

"peterphk" <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl> wrote in message
> Poza tym ludzie maja rozne upodobania odnosnie ciszy i jezeli ktos nie
> zostawia kompa na noc wlaczonego to nie powinno to nikomu przeszkadzac.
Zeby komp w nocy nie przeszkadzal to musi byc bezglosny, nawet pompka z WC
przeszkadza. Teraz ciulam pieniadze na zasilke bez wiatraczkow, jeszcze
troche :]

> Przy tym poziomie halasu slychac nawet brzeczenie monitora CRT
Wlasnie, ja jakos nie slysze buczenia swojego CRT, slysze wiatraczki szum
powietrza wytawarzany przez 4 wiatraczki @ 1200rpm, ale CRT nie buczy :D