Re: przedluzacz VGA - problem

Autor: Wojciech Skrzypinski (usun.skrzyp_at_hot.pl)
Data: Sat 03 Apr 2004 - 17:21:36 MET DST

"D_R" <nie_at_chce.spamu> wrote in news:c4m4kn$rtr$1_at_nemesis.news.tpi.pl:

/ciach.../

> Kupilam wiec przedluzacz, jest na nim napisane :
> "przedlużacz VGA (gruby), DB HD 15 M/F".
> Po podlaczeniu okazuje sie, ze obraz na monitorze jest duzo
> gorszej jakosci. Wydaje sie jakby bylo ustawione kiepskie odswiezanie,
> poza tym obraz jest mniejszy, to znaczy nie jest rozmieszczony na
> calej wielkosci ekranu.

Jak dlugi jest ten przedluzacz ? Musialem kiedys uzywac ok.
poltorametrowego i obraz pogorszyl sie, ale polegalo to raczej na
"rozdwojeniu" obrazu (przy blizszym przyjrzeniu sie, czcionki zostawialy
"cien"), nie na tak duzych anomaliach.

> Czy moze jednak przy jakomkolwiek przedluzaczu wiecej w
> ogole spodziewac
> sie nie moge ?

Mozesz. Ja mialem dwa - jeden kosztowal kiedys z 17 zl, drugi polowe wiecej
i roznica byla kolosalna.

Wojtek