Re: jaki zasilacz (chieftek czy modekom)

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Sat 03 Apr 2004 - 10:57:34 MET DST

> Ja bym bral sprawdzona konstrukcje (HPC-360-302-DF) a nie jakies nowe
> wynalazki firmowane przez Chieftec'a ...

>Tak, to jest sprawdzony zasilacz. Jak dla mnie, jest za głośny. :(

Ja osobiscie nie znam wielu, ktore bez zadnych przerobek chodza ciszej ...
Poza tym ludzie maja rozne upodobania odnosnie ciszy i jezeli ktos nie
zostawia kompa na noc wlaczonego to nie powinno to nikomu przeszkadzac.
Przy tym poziomie halasu slychac nawet brzeczenie monitora CRT:) nie
mowiac juz o oryginalnym wentylatorze od grafiki (o ile ktos go jeszcze
ma:).