Re: Problem z serwisem!

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Sat 03 Apr 2004 - 12:28:41 MET DST

> Kupywałem BOXa więc mam oryginalny cooler dostarczany przez Intela, do
> oobudowy wsadziłem dodatkowy wentylator, koszyk nie jest pęknięty, a
> past termoprzewodzących sprawdziłem kilka, w każdym razie pasta na
> procesorze jest.

tzn. po co wogole ruszales ta warstwe termoprzewodzaca ? przeciez wlasnie
o tym pisalem ... ta ktora jest z BOX'owym coolerem jest na tyle dobra, ze
sie jej nie rusza ... stosujac inne mozna sobie narobic dopiero balaganu ...
no chyba, ze kupiles Arctic Silver 5 za jedyne 29,99:)

> Pamięć jak pisałem sprawdzałem u siebie w memteście
> i przez 7 godzin nie miałem błędów.

ok

> Co do restartów, to
> zdarzają się nietylko przy 100% pracy procesora, ale też powiedzmy
> przy normalnej pracy, np przeglądaniu zasobów sieci, temperatura
> przeważnie wtedy wynosi około 50C, więc nie jest dużo,
> a w praimie nieczasami procesor nie zdąży się nagrzać nawet do 65C,
> bo błędy wywala po dosłownie paru sekundach. Poza tym zdaje mi się,
> że to nie jest wina procesora, tylko płyty, bo już kilka razy w
> speedfanie miałem błędy SMbusa i kompletnie nie wiem czemu.

Jaka tam masz grafike i jaki zasilacz ? no i oczywiscie napiecia ...