Spire Whisper Rock IV miał być cichy

Autor: Yaro (ptica27_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 03 Apr 2004 - 12:24:06 MET DST

Miał być niby taki cichy... bo głównie chodziło mi o to żeby był cichy.
Zelmany niby były głośniejsze (przynajmniej porównując głośności pracy
podawane przez producentów) ale może to to, że na XP3200 musi się szybko
kręcić. To już nawet zasilacz dużo ciszej pracuje. Chłodzenie wodą trochę za
drogo wypada. Komp mi stoi w pokoju gdzie śpię. Jest serwerem w sieci więc
dobrze jest jak chodzi cały czas. Potrzebowałbym coś co by wydajnie
chłodziło procesor ale jednocześnie zapewniało cichą pracę komputera. Może
te jakieś warstwy izolacyjne tłumiące dźwięk, którymi wykleja się obudowę
kompa od wewnątrz. Tyle że nie wiem, czy to faktycznie jest efektywne a
trochę kosztuje. Może mógłby ktoś coś doradzić?