Re: Spire Whisper Rock IV miał być cichy

Autor: KarolGT (KarolGT_at_interia.pl)
Data: Sat 03 Apr 2004 - 15:28:15 MET DST

 trochę kosztuje. Może mógłby ktoś coś doradzić?

przerabialem wszystko juz chyba co mozliwe, wyklejanie scianek
styropianem,jakimis plytami,zamykanie komputera w szafie, obkladanie czym
tylko sie da,zmniejszanie obrotow wiatrakow itd itd, w koncu komputer
wyladowal w kuchni.przewiercilem dziure w scianie,przez ktora przechodza
kable,takze myszke,klawiaure i monitor mam w pokoju,a reszta stoi za sciana
i tez komputera nigdy nie wylanczam,a wogole mi nie przeszkadza to ze jakis
wiatrak sobie bzyczy (a mam od zasilcza,od procka, jeden na karte
graficzna, jeden na dysk i 1 jeszcze dodatkowy w obudowie.

p.s chyba lepszego wyciszenia nie da sie zrobic.

--
..::KarolGT::.. Powered by Linux Slackware 9.1
AMD ATHLON XP+ BARTON 2500 Gigabyte GA7-VT600 256 DDR 400 MHZ