Re: Rozmagnesowanie monitora

Autor: dzieciol (dzieciol_at_ufo.net)
Data: Sat 03 Apr 2004 - 12:10:30 MET DST

Arkadiusz Dudka wrote:

> Witam!
>
> Jak mozna rozmagnesowac monitor, ktory nie ma tej funkcji
> dostepnej jako przycisk na obudowie.

Widze, ze dostales kilka madrych rad wlacznie z noszeniem
monitora pod pacha. Ja mam rade najprostsza. Tu pytanie,
co rozumiesz przez ,namagnesowanie' monitora. Jezeli trwale
kolorowe plamy na ekranie to moje lekarstwo zadziala.
Wez suszarke do wlosow, wlacz ja w odleglosci ok 1.5 metra
od ekranu. Przyblizaj do ekranu kolistymi ruchami /nie musisz
monitora grzac/ i przed ekranem dalej kolistymi ruchami staraj
sie przemieszczac, i usuwac przebarwienia. Jezeli sie udalo a
w 100% musi sie udac, suszarke wylac z daleka od ekranu.