ge-force 3 Ti 200 i TV-Out

Autor: cieply_r (cieply_r_at_interia.pl)
Data: Sat 03 Apr 2004 - 12:13:39 MET DST

    Mam taką kartę jak w temacie, win XP, athlon 1.8.
Podłączam telewizor pod wyjście TV-Out (w telewizorze Euro), a mój komputer
nie widzi telewizora. Jak włączę właściwości karty grafiki to w zakładce
display mode pokazuje mi tylko jeden ekran i jest to analog display czyli
mój monitor.
Na innym kompie widziałem że pokazane były dwa ekrany chociaż wyjście na
telewizor nie było wykorzystane.
Ściągnąłem najnowsze sterowniki ale wciąż nie mam dwóch ekranów.
Aha i jeszcze jedno: udaje mi się przełączyć z analog display na TV, ale
obraz jest tylko na jednym ekranie. Nie mogę uzyskać obrazy na obu
jednocześnie.
Czy ktoś mógłby mi pomóc? Ewentualnie podać jakiegoś linka do strony o
takiej tematyce?
pozdrawiam
cieply_r