Re: Problem z serwisem!

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Sat 03 Apr 2004 - 11:15:44 MET DST

> Dwa tygodnie temu odświeżyłem swój komputer wymieniająć w nim
> płytę, procesor i pamięć, ale od samego początku mam problemy ze
> sprzętem. Otóż posiadam teraz P4 2.8E Prescott na płycie MSI
> 865PE-Neo2-LS i 2x256DDR. Na samy początku miałem problem z
> temperaturą procesora, która dochodziła nawet do 90C, ale po jakimś
> tygodniu ustabilizowała się na poziomie góra 75C, ale pojawił się
> nowy problem. W prime95 w torture test wywala mi błędy, nieczasami po
> minucie, najdłużej doszedł mi do 50 minuty. Wywalał mi się też
> 3Dmark, ale z błedem windowsa, więc nie udowodnię, że to wina
> [...]

Problem to temperatura!! poczytaj specyfikacje procka a dowiesz sie, ze
90C to bardzo wysoka temperatura jak na ten procek ... przy takiej
temperaturze bledy obliczen i restarty kompa to normalna sprawa!
Nawet te 75C to duzo wiec nie dziw sie, ze takie efekty specjalne masz.
Inna sprawa to pamiec ... sprawdz na innym kompie czy przy pracy
na 400'ta bedzie sie sypala.

Przyczyn przegrzewania procka moze byc kilka:
- nieoryginalny cooler za 35zl:)
- nadgorliwy serwisant zerwal taka "nieprzydatna" warstwe termoprzewodzaca
- pekniety koszyk trzymajacy cooler
- miniaturowa obudowa lub poprostu brak dodatkowych coolerow wewnatrz