Re: Co można zrobić z płytą ECS K7S5A 1.0

Autor: Gabriel (geyb_at_polbox.com)
Data: Fri 02 Apr 2004 - 15:28:12 MET DST

Hej!
Ja tez mam ecs-a k7s5a i na niej athlona xp 2400+ na standardowym
biosie. Do tego 512MB SDRAM.
Do tej plyty mozesz wlozyc procesor z FSB 100/133 (moze tez 166), ale
nie wiecej. O ile wiem, nowe athlony maja juz szybsza szyne, wiec nici.
Pamieci DDR i SDRAM nie mozna mieszac na tej plycie. Kolejna rzecz - ta
plyta jest stabilna, gdy czest. fsb pokrywa sie z czest. pamieci, wiec
jak procek rzedu Athlon XP 2000 lub 2400 to pamieci DDR 266MHz.
Zastanow sie, czy nie warto jednak kupic w sklepie kompletu
plyta+procek+pamiec (polecam wroclawski proline), zawsze masz mozliwosc
wymiany wadliwego elementu, a jak calosc kupisz w jednym sklepie, to
zawsze latwiej rozmawia sie w serwisie.

g.