IBM ThinkPad 365x -dziewny problem

Autor: Admarus (amr_at_o2.pl)
Data: Fri 02 Apr 2004 - 15:34:14 MET DST

Witam
Mam starego laptopa IBM ThinkPad 365, pracowała na nim żona, złożyłem więc
hasło na PowerON i Superwisora.
Przyszedł czas aby go sprzedać, w żaden sposób nie mogę usunąć haseł, hała
oczywiście znam. Gdy wchodzę do setup-u jaku user opcje hasła w biosie mam
na szaro i opcja jest niedostępna, gdzy wchodzę jako Superwisor mam
niedostępne hasło na PowerOn i DYSK , jest dostępna opcja Superwisor gdzie
można wprowadzić dowlny ciąg znaków (np. hasło superwisora) i po Enterze
nic!.
Hasło oczywiście są dobre bo wchodzę zarówno do biosa jak i do systemu
operacyjnego.
Może ktoś przypadkiem wie o co chodzi?
Pozdrawiam
Marek