Re: RAID HTP370 pod WinXP

Autor: s_at_il0r
Data: Fri 02 Apr 2004 - 15:27:43 MET DST

Użytkownik "ZOMO" <fuckonet_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

8<CIACH>8
> czy pod XPkiem robi sie to jakos inaczej ??
> acha - mam 2 wersje sterownikow: 2,02 i 2,31
> obie daja ten sam komunikat...
>
> ZOMO

mi zainstalował się automatycznie, przy instalacji systemu (system
instalowałem na twardym podłączonym do tego kontrolera),
ALE odpowiednio dobre osiągi prędkości pod XP dysk uzyskał dopiero po
aktualizacji biosu (kontrolera lub całej płyty teraz już nie pamiętam, ale
chyba płyty)

pozdr.
s_at_il0r