Re: Skaner - ostatnie starcie..... :)

Autor: dymek (adym_at_tenbit.pl)
Data: Fri 02 Apr 2004 - 15:22:16 MET DST

> jaki model jakiej firmy mam wybrać/szukać??
> albo inaczej jakich firm się wystrzegać a jakich szukac????

Na skanerach sie nie znam ale mam jeden przed soba: Plustek OpticPro U16B.
Skanuje bardzo dobrze (wystarczajaco jak dla mnie). Kupilem go, bo zalezalo
mi na OEM-owym Corelu. Niestety jest cos co powoduje ze nikomu bym nie
polecil akurat tego skanera, mianowicie: oprogramowanie.
Mysle ze przy urzadzeniach HP czy podobnych rangą (chodzi o markę)
oprogramowanie jest bardziej dopracowane. Zwroc na to uwage.

--
Pozdrawiam.
-dymek-