Re: Cichy PC czyli chlodzenie woda :)

Autor: BQB (adres_at_anty.spamowy.com.invalid)
Data: Fri 02 Apr 2004 - 11:08:12 MET DST

Użytkownik "Jarek" <chio_at_ds2.pg.gda.pl> napisał w wiadomości
> A który to chieftec? HPC-360-302-DF? Wg opisu ma 21dB. mój wentylator ma
wg
> opisu 12dB-20dB(w wyższej temp powietrza do której nigdy nie dochodzi) i
ma
> dodatkowo obniżone napięcie tak że ma około 1000obr. Drugi go wspomagający
> drugiej strony też ma około 1000obr. Mogę przypuszczać że mają około 10dB.
> Niestety nie mam Chiefteca i nie mam wentylatora od dołu, a to bardzo
fajna
> rzecz(o kilka stopni mniej na procku). Wymień oba wentylatory na Arctic a
> [...]

Ja akurat mam 420W. Gwarancji nie chce tracic, poza tym wentyl wentylowi nie
rowny, po to konstruktorzy przewidzieli regulacje temperaturowa, zeby mniej
grzaly sie elementy, jesli bym zmienial, to na taki sam (wydajnoscia) tylko
cichszy. Nie wiem, jak temperaturowo wykalibrowane sa te cichsze.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl