Re: Cichy PC czyli chlodzenie woda :)

Autor: Jarek (chio_at_ds2.pg.gda.pl)
Data: Fri 02 Apr 2004 - 07:48:01 MET DST

A który to chieftec? HPC-360-302-DF? Wg opisu ma 21dB. mój wentylator ma wg
opisu 12dB-20dB(w wyższej temp powietrza do której nigdy nie dochodzi) i ma
dodatkowo obniżone napięcie tak że ma około 1000obr. Drugi go wspomagający z
drugiej strony też ma około 1000obr. Mogę przypuszczać że mają około 10dB.
Niestety nie mam Chiefteca i nie mam wentylatora od dołu, a to bardzo fajna
rzecz(o kilka stopni mniej na procku). Wymień oba wentylatory na Arctic a
sądzę że zaczną przeszkadzać Ci dyski. Chyba że nie chcesz stracić gwarancji
w Chieftecu. Ale te zasilacze przecież baaardzo rzadko padają.
Jarek