Re: jaki dysk jest lepszy?

Autor: jARO (jaro1000_at_interia.pl)
Data: Thu 01 Apr 2004 - 22:40:03 MET DST

Użytkownik "Jerry" <Jarekhe_at_onet.pl> napisał w wiadomości
> jaki dysk jest lepszy i mniej awaryjny-Caviar 80 GB 8 MB cache czy Samsung
> 80 GB 8 MB Cache (3 lata gwarancji), a moze lepiej Barracuda VII 80 GB ale
> tylko rok gw.
> prosze o pomoc
>
> Sorrki, co do gwarancji to nie ma najmniejszego znaczenia, wszystko zależ
gdzie kupisz dyski nie jedni pajace dają rok, a niejedni trzy. Wszystko
zależy od sprzedawcy. Po drugie Seagate podaje wszystkie możliwe parametry
swoich dysków nie maczego się po prostu wstydzić, to samo lecz troszkę mniej
WD Caviar. Ale przepraszam Samsung robi tylko piękne animacje we fleszu.
Najlepiej siciągnij sobie z strony Seagete plik pdf opisujący dany dysk i
wejdź na WD Caviar i porównaj sobie parametry. Moim zdaniem Seagete są
bardzo ciche mam 40 troszkę ją słychać, ale 120 wogóle nie słychać że
pracuje. Porównaj parametry i wybierz to co Tobie będzie odpowiadało.