Re: jaki zasilacz (chieftek czy modekom)

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Thu 01 Apr 2004 - 15:12:29 MET DST

> Druga sprawa - kolega mówi o zasilaczu do 200 zł także 360 202 DF odpada.

200zl netto ... a to juz zmienia postac rzeczy ...

> Nie wiem jak się sprawują te nowe 350 Szefcia z 120mm wiatrakiem. Może się
> wstrzymaj chwilę poczekaj na jakąś reckę i zobacz co one warte - IMHO duży
> wiatrak to cichsza praca i większy przewiew w budzie.

duzy wiartak cichsza praca ?:) zapomniales dodac na bardzo niskich obrotach
I tez niekoniecznie musi byc wiekszy przeplyw powietrza bo zalezy to od
konstrukcji lopatek ...
Kiedys sie przejechalem na tych reklamach "duze jest ciche" :))) dla
przykladu
taki Zalman FB123 92x92mm robi taki szum w kompie, ze bez bardzo mocnego
zwolnienia obrotow wogole nie da sie tego uzywac ...

Ja bym bral sprawdzona konstrukcje (HPC-360-302-DF) a nie jakies nowe
wynalazki
firmowane przez Chieftec'a ...