Jaka płyta główna zamiast ECS K7S5A?

Autor: m40a1 (promar11_at_wp.pl)
Data: Thu 01 Apr 2004 - 15:20:22 MET DST

Witam

Zamierzam kupić Radeona 9800Pro, obecnie posiadam ECSa K7S5A i zastanawiam
się nad zmianą płyty głównej aby Radeon mógł rozwinąć skrzydła. Nie chcę
przy tym nadwerężać kieszeni ponieważ żywot Socket A już się kończy i myślę
że nie opłaca mi się wydawać dużo kasy na płytę która posłuży mi góra rok,
dopóki Athlony 64 nie stanieją. Myślę o ECS N2U400-A nForce2 Ultra 400 -
jego koszt to jakieś 240zł. Czy ta płyta jest warta uwagi? Nie będzie miała
żadnych problemów z Radeonem 9800Pro?

Pozdrawiam

M40