Re: jaki zasilacz (chieftek czy modekom)

Autor: BartekS (bsloboda_at_wp.pl)
Data: Thu 01 Apr 2004 - 13:20:25 MET DST

Użytkownik "BQB" <adres_at_anty.spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości
> Użytkownik "4X3L" <4X3L_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> nad
> inny
>
> Jesli ten chieftec to model dual fan, to bierz.

> Dla uzytkownika taka, ze jak zasilacz nie pobiera pelnej mocy, to jest
> lepiej dobrany cos fi. Oznacza to mniejsze zapotrzebowanie na energie i
jest
> to przydatne, gdy masz UPSa, bo troszeczke dluzej "uciagnie" kompa.

Modecom i Chieftec są robione przez Sirteca także jakość komponentów jest
podobna.
Druga sprawa - kolega mówi o zasilaczu do 200 zł także 360 202 DF odpada.
Nie wiem jak się sprawują te nowe 350 Szefcia z 120mm wiatrakiem. Może się
wstrzymaj chwilę poczekaj na jakąś reckę i zobacz co one warte - IMHO duży
wiatrak to cichsza praca i większy przewiew w budzie.

Pozdrawiam Bartek