Re: wybredny dysk

Autor: Andrzej Kaczmarczyk (andrkacWYTNIJ_MNIE_at_gazeta.pl)
Data: Thu 01 Apr 2004 - 14:21:41 MET DST

Dnia 04-04-01 14:06, Użytkownik Andrzej Kaczmarczyk napisał:

> [...]

Swoją drogą, strasznie to było głupie rozwiązanie. To były trochę inne
czasy, sprzętu mniej, pojemności mniejsze, ale np ja miałem niedawno 1
hdd, 1 cdrom, 1 cdrw i kieszeń na hdd. Chciałoby się spiąć cdrom i cdrw
na jednej taśmie, ale przy takim rozwiązaniu odpada użycie kieszeni.
Chyba, że właśnie na tym magicznym ustawieniu zworki.

--
Pozdrawiam
Andrzej Kaczmarczyk