Re: APC Back-UPS

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Thu 01 Apr 2004 - 14:38:59 MET DST

> Tydzień temu zamówiłem w sklepie "APC Back-UPS MI 650" za 590zł...
> Byłem dzisiaj i dowiedziałem się, że ten model został wycofany, a w
> zamian sprzedawca może mi zaoferować "APC Back-UPS CS 500" za 345zł...
>
> Co stracę, kupując ten model zamiast 650?
> (głównie chodzi mi o "sinusoidę" wyjścia...)

"Sinusoide" bedziesz mial taka sama jak w MI 650 ... w zadnym tanszym UPS'ie
nie ma sinusoidy na wyjsciu przy pracy bateryjnej ... przebieg napiecia
wyjsciowego
tylko przypomina sinusoide, ale do sinusoidy jeszcze mu troche brakuje.
Jezeli koniecznie bys chcial miec sinusoide to jest jeden model
Fideltronik'a,
ktory potrafi takowa generowac, tylko ze kosztuje to 1000zl a moc niewielka

A tak ogolnie to kupujac nizszy model stracisz przede wszystkim na mocy:
650VA = 400W
500VA = 300W
Drozszy model ma akumulator o wiekszej pojemnosci co przy tym samym
obciazeniu
gwarantuje wieksza zywotnosc ...