Kamera video SONY przez USB

Autor: Przemo B. (baan/NOSPAM/_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 01 Apr 2004 - 14:21:52 MET DST

Witam,

Podlaczylem kamere video SONY kablem USB z moim PC (Athlon 2 GHz, 512 DDR).
Podczas przesylu nagranego na kasete materialu filmowego, po jakis 5 min
daja sie zauwazyc "przeskoki" obrazu. Towarzysza one w zasadzie do konca
filmu (jakies 60 min). Pojawiaja sie w raczej nieregularnych odstepach
czasowych. Korzystalem z dwoch aplikacji do nagrywania - pierwszej,
dolaczonej do kamery (ImageMixer firmy PIXELA); drugiej, Windows Movie Maker
(pod XP). I ciagle to samo. Komputer nie jest podlaczony do internetu, jak
rowniez nie mam zadnych programow rezydentnych jak np. Antywir. Mam tylko
myszke radiowa, podlaczona na drugim USB, ale w czasie zapisu nie dotykam
jej.
Czy ktos spotkal sie z takim zjawiskiem?

Z gory dziekuje za pomoc
Przemo