Re: Kamera video SONY przez USB

Autor: Reksio (mislawek_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 01 Apr 2004 - 17:47:46 MET DST

> Czy ktos spotkal sie z takim zjawiskiem?

Jasne że spotkałem się :-)
Mam nadzieję że mówisz o kamerze cyfrowej......
    Odpuść sobie złącze USB, zastosuj FireWire. Większa przepustowość,
możliwość sterowania kamerką z panelu na ekranie (przynajmniej w programie
Pinnacle Sudio).
Jest możliwość, że na USB program jest w stanie powtórnie przewinąć taśmę i
zgrać brakujące klatki (ktorych nie odczytał za pierwszym razem) ale
to........takie sobie.
Oryginalnego oprogramowania nie polecam :-)
Moja skromna rada - w warunkach amatorskich i trochę więcej - spróbuj
Pinnacle Studio. Ja użyłem wersji 8.4.17, jest możliwość przygotowania
materiału na płytę DVD.

pozdrrr... Reksio.