Re: Cichy PC czyli chlodzenie woda :)

Autor: BartekS (bsloboda_at_wp.pl)
Data: Thu 01 Apr 2004 - 13:35:26 MET DST

Użytkownik "deto" <detonusWYTNIJ_at_TOalpha.net.pl> napisał w wiadomości
> Hey,

[Ciach]
> Zartujesz chyba. To raczej u Ciebie z temp jest cos nie tak ... albo masz
> super przeciagi w obudowie. U mnie np. dysk IBM bez chlodzenia dochodzil
do
> 55-60 stopni przy jego max. obciazeniu (test seek time w toolsie IBM
ladnie
> daje wkosc ;) - podczas normalnej pracy ok. 46-50 ... po zastosowaniu
> wentyla 1300 rpmow ... 30-32 stopnie. A przeciez seagaty wcale nie sa
> chlodniejsze (rzeklbym ze grzeja sie bardziej). No chyba ze przez te 2
> tygodnie Twoje dyski zwyczajnie odpoczywaja ... no ale domyslam sie ze sa
> [...]
Hm mam Seagate 80GB 7200RPM. Dysk ma temp max 36 C, miałem wcześniej
nałożony na niego taki śmieszny zestaw chłozdąc (są na allegro) - 2 wentyle
nakładane na HDD, wtedy temp byłą w granicach 23-26 C. Obecnie chodzi bez bo
troszkę z agłośno wentylki zaczęły buczeć. Komp jest zamknięty wentyli
dodatkowych w budzie nie mam. Przy wcześniejszych modelach S miałem wysokie
temp dochodzące do 50 - 60 C, ale dyski były już na wylocie to była tego
przyczyna. Komp też rzadko stoi wyłączony i HDDki nie odpoczywają (bo nie
mają czasu :P).

Pozdrawiam Bartek