Re: sam sie wylacza :/

Autor: BartekS (bsloboda_at_wp.pl)
Data: Thu 01 Apr 2004 - 13:25:02 MET DST

Użytkownik "Kuba qpcio Rosinski" <qpcioSPAMWON_at_rower.com> napisał w
wiadomości news:c4ggq0$n24$1_at_news.onet.pl...
> Witam!
> Mam taki problem, ze ostatnio po wlozeniu plyty, kiedy CD-Rom ja
> rozkreca, albo juz rozkreci i zaczyna czytac, komputer mi sie po prostu
> wylacza. tak mysle ze moze to kwestia za slabego zasilacza (mam dwa HDD,
> dwa CD-Romy i nie wiem co tam jeszcze takie energo-zerne jest) ale moj
> zasilacz to 400W Q-Tec... wiec co moze byc przyczyna? Pomozcie prosze,
> bo komp bez CD (zwlaszcza nagrywarki), to jak pol kompa :/
> Z gory dzieki

Q-TEC :) właśnie wczoraj go wywaliłem na rzecz Szefcia. Miałtakie wahania
napięcia, że się bałem o kompa. Moc realna 400 mieści się chyba w granicach
300 W. Też miałem problem z tym zasilaczem - przy zbyt dużym stresie komp
sięresetował. To samo było, gdy włożyłem do budy dodatkowe wiatraki lub
podkręcałem procka. Polecam zmienić zasiłkę na choćby Szefcia 360.

Pozdrawiam Bartek