sam sie wylacza :/

Autor: Kuba qpcio Rosinski (qpcioSPAMWON_at_rower.com)
Data: Thu 01 Apr 2004 - 09:36:39 MET DST

Witam!
Mam taki problem, ze ostatnio po wlozeniu plyty, kiedy CD-Rom ja
rozkreca, albo juz rozkreci i zaczyna czytac, komputer mi sie po prostu
wylacza. tak mysle ze moze to kwestia za slabego zasilacza (mam dwa HDD,
dwa CD-Romy i nie wiem co tam jeszcze takie energo-zerne jest) ale moj
zasilacz to 400W Q-Tec... wiec co moze byc przyczyna? Pomozcie prosze,
bo komp bez CD (zwlaszcza nagrywarki), to jak pol kompa :/
Z gory dzieki

--
Pozdrowienia, ..::Kuba qpcio Rosinski::..
GG#: 136812 | ICQ#: 86276577