Re: 64 bity

Autor: Tomasz Potega (shadow_at_manta.univ.gda.pl)
Data: Thu 01 Apr 2004 - 11:22:14 MET DST

__3xT <o1o1o1_at_gazeta.pl> wrote:
> To nie jest API Microsoftu? LOL. Przeczytaj dokładnie ten artykuł co
> dałem linka w poście powyżej (ten do PC Kuriera).

czlowieku... wez najpierw chociaz troche poczytaj, poki zaczniesz z innych
sie nasmiewac.

w tym podawanym przez Ciebie tekscie stoi jak byk:

"32-bitowa architektura broni sie skutecznie, przynajmniej w serwerowych
zastosowaniach, dzieki opracowanej przez Intela protezie o nazwie PAE
(Physical Address Extensions), ktora umozliwia 32-bitowemu procesorowi Xeon
adresowanie 36-bitowej przestrzeni."

to, o czym zapewne chciales napisac (AWE) nie mialoby jak dzialac bez
sprzetowych rozszerzen...

btw tam akurat w tekscie jest kilka kwiatkow (3DNow! podzbiorem SSE etc.)

wciaz pozdrawiam,
shadow