Re: GPRS sieć internet z komórki

Autor: Saiko Kila (fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy)
Data: Thu 01 Apr 2004 - 09:12:26 MET DST

Proces "KEMOT" <kemot(USUŃ TO)@inetia.pl> zwrócił błąd:
> Witam wszystkich. Mam pytanie odnośnie sprzętu (komórki) niezbędnego do
> zestawienia połączenia GPRS i skorzystania z sieci przez komputer. Jaka
> byłaby najlepsza komórka, jak to podłączyć do kompa. Jaki byłby koszt
> takiego łączenia przy uwzględnieniu korzystania tylko z gadu-gadu ? Może
> ktoś używał i testował. Z góry dzięki za info. Tomek.

Hej. Poszukaj najpierw w archiwum pl.misc.telefonia.gsm, tam czesto
przerabiaja ten temat. Pewnie wiesz, ze aby obnizyc koszty uzywa sie wersji
GG bez bannerow /ja uzywam Mirandy i bardzo sobie chwale/, telefon jest
mniej wazny, najwazniejsza chyba taryfa. No i niektorzy sa bardzo
oszczedni, bardziej niz piszacy wyzej kolega Rawuk, wiec pewnie koszty sa
wprost proporcjonalne do zdolnosci manualnych ;-)
Ja uzywam Siemens S55 przez kabel COM lub (teraz juz wylacznie) BlueTooth i
dziala OK.

Pzdr.

--
Saiko Kila -- Adres jest w ROT13. Proszę usuń "cutme." -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze