Re: Cichy PC czyli chlodzenie woda :)

Autor: Marvin (_usun_marvin_at_aster.pl)
Data: Thu 01 Apr 2004 - 09:17:15 MET DST

> Inne wskazowki??

Olej wodę. Miałem CPC i wywaliłem po tym jak się rurka zapchała jakimis
fuzlami. Generalnie to sprzęt dla tych którzy maja czas i chęć aby ciagle
przy tym majstrować, dolewać, czyścić itp.

Ponieważ raczej ciężko wyeliminować wiatraki w ogóle, a dyski tez hałasują,
uważam że lepiej na proc założyć kobylastego zalmana, zasilacz zmienić na
jakiegoś modecoma z wentylem 12cm a na grafikę i chipset dać pasywny
radiator zalmana. Ja tak zrobiłem, i po powieszeniu twardziela na gumie
(służę patentem jak) mam tak samo cicho jak przy wodzie w zasilaczu i na
procu a o ile mniej kłopotu.

Aby nie wywołac burzy, dodam że rozumiem parcie na wode wśród overclockerów
itp maści amatorów, bo oni nie wychłodzą się powietrzem przy takich mocach
traconych.

Marvin