Re: GPRS sieć internet z komórki

Autor: ris (ris22_at_tlen.pl)
Data: Thu 01 Apr 2004 - 09:30:13 MET DST

Użytkownik KEMOT napisał:
> Witam wszystkich. Mam pytanie odnośnie sprzętu (komórki) niezbędnego do
> zestawienia połączenia GPRS i skorzystania z sieci przez komputer. Jaka
> byłaby najlepsza komórka, jak to podłączyć do kompa. Jaki byłby koszt
> takiego łączenia przy uwzględnieniu korzystania tylko z gadu-gadu ? Może
> ktoś używał i testował. Z góry dzięki za info. Tomek.

Witam,
Ja tego używałem (GG) na Sagem i noki 7650, odrazu ci powiem że lepszy
Sagem ponieważ nie miał kolorowego wyświeltacza i koszty były mniejsze.
Mimo to szczerze ODRADZAM tej zabawy, po kilku dniach (dokładnie 5)
przyszedł mi rachunek koło 100,- lipa na maksa!!! Pozatym często wywala
cię z sieci itp.

pozdrawiam ris