Re: GPRS sieć internet z komórki

Autor: Mariusz (NOSPAM_mk_at_popnet.pl)
Data: Thu 01 Apr 2004 - 09:52:22 MET DST

> Transfer 115 kbps jaki zapewnia GPRS jest zupelnie wystarczajacy.

Jesteś pewien tego transferu? Bo coś mi się wydaje, że GPRS to daje max
(jeśli uaktywni wszystkie kanały) ok 45 kbps, ale może się mylę.
Co do łączenia, mam Nokię 63010i i działa to dobrze (kabelek), co do kosztów
to płaci się osobno za wysłane i odebrane czyli zawsze stawka x2 nawet jak
tylko się połączysz. Przynajmniej w plusie.

--
Mariusz