Re: monitor dla bardzo słabego wzroku

Autor: mixxos (mixxos_at_dfdfdfdfdf.fdfd)
Data: Wed 31 Mar 2004 - 08:25:13 MET DST

__3xT napisał(a):

> Pozostaje jednak jeszcze sprawa 15" LCD. Czy na takim monitorze da
> się przyzwoicie pracować w rozdzielczości 800x600? Tzn. czy nie
> będzie jakichś zniekształceń?

kupuj taki ktory ma wysokie odswierzanie (nie wiem czy ojciec to
dostrzeze) ale dla komfortu wzroku to ma na pewno znaczenie: ~100Hz
dobry kontrast, i przyzwoite nasycenie kolorow
ja bym stawial na crt -te tansze lcd maja wyblakle kolory i marny
kontrast

rozdzielczosc -nie ma znaczenia -tak mi sie przynajmiej wydaje -jak
ktos pisal ustawiasz sobie w systemie na duze czcionki, ramki itd
i zalecalbym pracowac w rozdzielczosci optymalnej dla danego monitora a
nie na zanizonych

zagladnijcie do okulisty albo na grupe medycyna -tam na pewno lepiej
wam doradza na co najbardziej zwracac uwage.

--
pozdro  ][  >>..Zima jak troska, dlugo trwa, a lato jak szczescie,
Miiiixxo][                     mija chwila. Maria Rodziewiczowna ..<<