monitor dla bardzo słabego wzroku

Autor: __3xT (o1o1o1_at_gazeta.pl)
Data: Tue 30 Mar 2004 - 22:23:02 MET DST

Witam.

Jutro muszę dla mojego kumpla wybrać monitor. Jest to dość nietypowa
sprawa, bo mój kolega ma słaby wzrok i zależy mu na jakości monitora i
męczeniu oczu.

Zalecana rozdzielczość to dla niego 800x600.

Zastanawiałem się nad jakąś 17" lub 18" LCD, bo te monitory nie męczą
tak wzroku, lecz z drugiej strony odpadają ze strony rozdzielczości. Co
prawda można ją zmniejszyć lecz utraci się na jakości wyświetlania.

Więc na 99% zdecydowałem się na jakąś dobrą 19" CTX (zwykła
kineskopowa). Co prawda jest to 19" ale będzie rozdzielczość 800x600, bo
jak już wspomniałem mój kolega ma naprawdę słaby wzrok i zależy mu na
"dużym" obrazie.

Pozostaje jednak jeszcze sprawa 15" LCD. Czy na takim monitorze da się
przyzwoicie pracować w rozdzielczości 800x600? Tzn. czy nie będzie
jakichś zniekształceń?

--
]- mail: o1o1o1 [at] gazeta [dot] pl
]-