Re: monitor dla bardzo słabego wzroku

Autor: kuba (phukuba_at_piotrkow.home.pl)
Data: Tue 30 Mar 2004 - 23:49:23 MET DST

> Witam.
Ciach
> jakichś zniekształceń?

Proponuję wziąć pod uwagę zwykły monitor CRT.
Jeśli ktoś ma słaby wzrok to naprawdę najważniejsze jest duże powiększenie.
Zastosowałem dla mojego ojca z podobnym problemem
(plus 3/4 i 1,2 martwego pola widzenia - nie wiem jak się to schorzenie
nazywa)
monitor LG SW900B (za -tylko - 760,00,- PLN).
Ojciec jest naprawdę bardzo zadowolony.
Co więcej do większego monitora musiał by już siadać dalej,
bo nie da się wygodnie pracować z "nosem przy szybie"
więc nie ma potrzeby wydawać na niego kasy.
Różnicy pomiędzy płaskim (kineskopem) a zwykłą bańką
mój ojciec i tak nie jest w stanie rozróżnić.
Choć może to być wynikiem jego wady wzroku.
Więc proponuję zajrzeć na trochę niższą półkę.
Monitory tego typu - niestety - trudniej jest spotkać w
"ciągłej" sprzedaży - z racji parametrów.
Na mój musiałem czekać dwa dni.

Pzdr.:
Kuba