Jaki wybrac dysk 120GB?

Autor: Maxii (maxi77_at_poczta.fm)
Data: Mon 29 Mar 2004 - 09:54:58 MET DST

Witam
Chcialem zapytac jakiej firmy wybrac dysk 120GB?
Czytalem na benchmarku :
Dysk najwydajniejszy w przedziale 120GB to Maxtor ale grzeje sie i nie jest
za cichy.
Na drugim miejscu dysk Samsung SpinPoint
Na trzecim dysk Baracuda
Potem Caviar
Wszystkie dyski bralem pod uwage z Cache 8MB i predkoscia obr. 7.200

Teraz pytam jak to jest?
Otoz ja mam dysk 80gb baracuda i po pol roku czasu pracy na nim pojawily sie
badsekory.Czy mam wybrac baracude czy moze cos innego?
Jak to jest z tym grzaniem oraz z wydajnoscia w stosunku do cichej pracy?
Czy moze ma ktos z Was w/w dyski i podzieli sie swoimi uwagami i sugestiami?
Plyte mam Epox 8RDA+ nie mam SATA wiec ktory polecacie do optymalnej pracy?

Pozdrawiam,
Maxii