Re: Jaki wybrac dysk 120GB?

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Mon 29 Mar 2004 - 11:14:09 MET DST

Użytkownik "Maxii" <maxi77_at_poczta.fm> napisał w wiadomości

> Otoz ja mam dysk 80gb baracuda i po pol roku czasu pracy na nim pojawily
sie
> badsekory.Czy mam wybrac baracude czy moze cos innego?

Wypowiem się tylko w kwestii tego dysku. Jest na pewno najcichszy, bardzo
wydajny, ale niestety podatny na powstawanie badsectorów z 2 podstawowych
powodów - temperatury i prądu. Jak zapewnisz temu dyskowi stabilny i w
normie prąd (czyt. dobry zasilacz, hehe) oraz dasz mu dobrą wentylację,
chłodzenie etc. to powinien byc dobrym wyborem.
To że na 2-giej Barracudzie pojawily sie badsectory moze byc syndromem ze
z ktoryms z w/w warunków jest na bakier w Twoim kompie. Mierzyłeś
napięcia? Sprwadzałeś S.M.A.R.T. ?