Re: Strerowniki i GF4 Ti 4200

Autor: DeJotPe (thejotpe_at_potcza.oent.pl)
Data: Sat 27 Mar 2004 - 15:45:07 MET

Użytkownik <j_a_r_o_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Nie no , teraz to juz zglupialem!
> Na detonatorach 43.45 rzeczywiscie na 3d marku wydajnosc wzrosla ale gdy
> odpalilem Colina McRae 4.0 SZARPIE jak cholera!

Bo detonatory 43 były optymalizowane wlasnie tylko pod katem wyniku w
3dmarku2001 i wlasnie rzeczywiscie maly dobre efekty. natomiast ja powiem
tak: po przesiadce (mam fx5600) 53 na 56 mimo spadkuwyniku w 3dmarku2001 o
200pkt NFS:U chodzi mi o 17% szybciej (mierzone frapsem1.9 www.fraps.com)
nvidia, jak i ati odeszly juz od optymalizowania swoich sterow pod katem
3dmarka, jako ze ten w wersji03 z PRAWDZIWYMI GRAMI NIE MA NIC WSPOLNEGO!
daltego mimo spadku wynikow w 3dmarku zauwazysz wzost wydajnosci I
STABILNOSCI ORAZ jakosci (nie liczac wersji sterow 4x ktore poniewaz
pierwsze fx'y mialy cienkie wyniki zostaly zoptymalizowane do tego stopnia
ze np. w aquanoxie nie wyswietlaly czesci obiektow a polowa byla wogole
nieoswietlona.
obecne wersje sa dopracowana wersja zoptymalizowanych sterow.
do tego posiadaja znacznie ulepszone funkcje dodatkowe typu wiele pulpitow
lub nview.

zatem decyzja jest prosta - 56.63!