Re: Strerowniki i GF4 Ti 4200

Autor: j_a_r_o_at_interia.pl
Data: Sat 27 Mar 2004 - 14:50:44 MET

Nie no , teraz to juz zglupialem!
Na detonatorach 43.45 rzeczywiscie na 3d marku wydajnosc wzrosla ale gdy
odpalilem Colina McRae 4.0 SZARPIE jak cholera! natomiast gdy z powrotem
zainstalowalem najnowsze 56.64 , na 3d marku znow punkty spadly ,ale za to na
Colinie 4 jest IDEALNIE plynnie!I tak mi sie wydaje ze nawet z Antyaliasingiem
(kontury przyjemnie rozmyte) Ustawienia w grze podczas testow te same!
O co tu chodzi ??

JARO

> Dzieki serdeczne za info!!
> Po zmianie z 56.64 i instalce detonatorow 43.45 na 3d mark'u 2001se 'od
kopa'
> przybylo 1956 punktow!!!A zeby bylo smieszniej, wczesniej (na 56.64) GPU i
DDR