Re: Problemy z kosmosu, graficzna :) [dlugie ale krocej nie moglem]

Autor: Rawuk (rawuk_at_wp-ciach.pl)
Data: Fri 26 Mar 2004 - 09:12:03 MET

Użytkownik "semp" <semp_REMOVE_THIS__at_semp.prv.pl> napisał w wiadomości
<ciach>
> Ale jaka mam gwarancje, ze to wina karty, a nie problemow
> konfiguracyjnych u mnie? W kazdym razie ta karta doprowadza mnie juz do
> bialej goraczki.

Uff zes sie rozpisal. Dobra. Nie masz kumpla z kompem i podobna grafa??
Zamien sie z kims na pare dni i zobaczycie co jest. Wtedy bedziesz juz
wiedzial czy isc na wymiane czy meczyc sie u siebie. Ale przypuszczam, ze z
softem tez masz problemy.
Aha, moj komp dostawal paskow i sie zwieszal z winy kabla do monitora. Przy
ruszeniu kablem robilo sie gdzies zwarcie i grafa zwieszala caly sprzet.

P.S. Jak spaliles poprzednia karte bo nie zrozumialem ;-)

--
Rawuk GG 2506721
ECS k7s5a Sis735 & Asus P4PE i845