Re: DVD Pioneer 120

Autor: Marek Gazda (marekg_pl0_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 26 Mar 2004 - 09:17:30 MET

"Radek K." <radek678_at_usun_to.wp.pl> wrote in message

> program CD-Bremse. Jesli sciagniesz z jakiejs polskiej strony to pewnie
bedzie
> z polskimi menu. Potem mozna go zaktualizowac do najnowszej wersji i
polskie
> nazwy zostana.

Chodzi o to że właśnie Pioneer chyba jest tym napędem który jest na to
oporny, ponieważ mam dwa programiki znalezione w archiwum NeroDriveSpeed
oraz CDBremse ver. 1.34 najnowsza. Niestety obydwa nie radzą sobie z moim
napędem, czyli DVD Pioneer 120 1.22 (ma on domyślnie ustawione x16 i obydwa
programy nie mogę tego zmienić).
Czy jest jakaś szansa żeby to zrobić.
Widziałem w archiwum info że Pioneer-a 116 nie da się spowolnić, czy dotyczy
to wszystkich Pioneer-ów,
Może jakiś inny programik, który to obejdzie???

Pozdrawiam
Marek