naprawa laptopa (warszawa)

Autor: shogun (lonestar1_at_o2.pl)
Data: Thu 25 Mar 2004 - 23:38:27 MET

Po dwoch tygodnia "diagnozowania" za ok. 100 pln jedna
z warszawskich firm dala mi cztery ponizsze zdania
z opisem uszkodzenia. Mam teraz pytanie czy gdzies
moglbym dokonac takiej naprawy laptopa Toshiba Satellite Pro 4600
taniej niz za proponowane 1200 pln + vat czy tez od razu powinienem
go wystawic jako uszkodzony zlom na allegro:

Uszkodzona jest płyta główna, część która na niej jest uszkodzona jest
zintegrowana(dolutowana do płyty, kontrolery typu BGA), koszt naprawy
płyty 1200zł netto(naprawa warunkowa), koszt wymiany płyty około 3100zł
netto, okres realizacji 21 dni Najpewniej nie byłaby do wymiany ale do
przelutowania ewentualnie do odbudowania ( wymiany kuleczek cynowych),
którymi jest przyczepiana do płyty.Operacja ta jest bardzo skomplikowana
i wymaga specjalnej maszyny, która umożliwiłaby wykonanie tychże czynności,
poza tym jest to naprawa dużego ryzyka(dlatego napisałem warunkowa),
gdyż po kolejnym podgrzaniu płyty może spowodować odkształcenie
się laminatu i pogorszenie stanu komputera.