czy juz smierc nagrywarki?

Autor: d+ (tgapNOSHIT_at_wp.pl)
Data: Thu 25 Mar 2004 - 23:00:15 MET

mam w tej chwili leciwego lg 8x4x32x . Nigdy nie sprawiala mi problemow,
jednak ostatnie kilka plyt zepsuła (sony, vakoss) myslalem ze to wina płyt
sony, jednak po vakossach przyszła mi do głowy myśl, że już laser sobie nie
daje rady. Czy błąd (w nero, 8x) track following error to jest sygnał że
nagrywarka jest do wyrzucenia?
Płyty cd-rw nagrywa ok, ale wtedy używa lasera o innych właściwościach (tak
mi się wydaje), więc moze dlatego sie udaje.